Halsband

Igår så var jag som tidigare sagt på stan och shoppade lite med Rebecca. Blir nog riktigt bra det där :) Sen åkte vi och lämnade in min kära dator! Åh, hoppas jag kan få tillbaka den idag, men det tror jag inte :/ Den har ju krånglat och stänger av sig hela tiden. Sen åkte vi hem och gjorde god mat med kyckling, har bara blivit god mat den här veckan. Vi kan bara vi vill! :D Sen vart det lite plugg med körkortet igen och kikade på bonde söker fru. Både jag och Mattias var helt slut igår så var helt deckade i soffan igår.

Jag köpte iaf en grej till mig igår också, köpte ett fint halsband som jag funderat länge på om jag skulle köpa. Så var dags att slå till nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0