Redan torsdag

Igår efter jobbet gjorde vi lite ärenden innan vi åkte hem och duscha och åkte sedan till mamma där vi vart bjudna på tacos med nästan hela familjen + morbror och hans tjej. Det var en trevlig kväll. Kom hem rätt sent och då kikade jag vi på nybyggarna och sedan vart det pums i säng. Idag har jag haft min muntliga presentation i Engelska och det gick jätte bra. Nu är jag helt klar med engelska!! Så nästa vecka kommer jag få mitt betyg på denna kurs. Lär då kontakta skolan och kommunen för dom ska fixa det där med slutbetyget sen. Blir nog bra! Nu ska jag och möta Rebecca på stan, köpa lite grejer till morgondagens utgång. Ska dra med min syster Rebecca som nyss fyllt 18 och ska göra premiär på krogen. Få se hur den kvällen slutar ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0