Ännu en dag i Norberg

Har kanske inte så jätte roliga grejer att skriva om just nu när jag är här borta, men det är inte så mycket kul jag gör heller ;) Haha idag har jag iaf mest pluggat. Började med en körlektion imorse, gick inte alls så bra faktiskt den här gången. Höll på att köra på en idiot till cyklist. Han skulle ha stannat men far rakt ut i vägen. Aja, har gjort repetionsfrågorna idag och har klarat dom två gånger, så nu har jag bara sista repetionen (2) som jag ska klara en gång för att jag ska vara klar med all teori... känns skit bra! Ligger väldigt bra till med det, men vill bara bli klar med det så fort som möjligt så jag bara kan fokusera på det jag inte kan ;)
Har även precis vart ner på byn en sväng och träffat mina småsyskon Amanda och Viktoria som stod och väntade på bussen. Var trevlig att sitta och prata med dom en sväng. Nej... nu känner jag att detta inlägg bara blir tråkigare och tråkigare.. ska sätta igång med pluggandet nu igen!!
 
Puss och hej!!
 
Bjuder på två bilder på måfå, <-- Anna&Jag  Jag&Emelie -->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0