Girlnight

Ligger i soffan och är helt deckad! Igår packa jag mina grejer och Mattias kom och hämtade mig i Norberg efter han slutat jobbet. Var så jäkla skönt att komma hem. Hoppade in i duschen och åt någon macka sen kom Camilla och jag fixade mig lite och Mattias åkte till Fagersta och kolla på nå band. Hade jätte trevligt här och jag och Camilla satt och snacka om allt och inget. Senare kom Alexandra, Emelie F och Jessica hit också och var med och parta lite. Sen tog vi taxi till krogen och dansade hela kvällen! Hade jätte kul med alla mina vänner!! Dock slutade ju kvällen i lite kaos som vanligt, men det börjar ju bli en vana. Nej man ska nog börja sluta gå ut så mycket och göra annat på helgerna. Sånt man inte hinner med under veckorna. Hmm. ja nått att tänka på. :)
 
Jag & min fina vän <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0