Helgen

I fredags hade jag lite vinkväll hos mig med lite brudar från jobbet. Hade jätte trevligt, åt en massa gott och drack gott! Sedan gick jag, Jessica och Magda till krogen och dansa hela kvällen!
 
 
Lördagen låg jag deckad efter en hård kväll, men Maria kom förbi en sväng och sedan gick jag och Ida och käka pizza. På kvällen sen gick vi över till Ersson och satt och drack där lite. Mathilda kom förbi och vi gick till mig en sen och drack. Krogen var också super kul. Dansa nästan hela kvällen då också.
 
En sliten söndag är det idag också, vakna vid två tiden ;o.
Nu har vi iaf precis ätit och ska dra oss till Sara, min kusin Sanda fyller 16 år idag så ska dit och fira henne. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0