Hemma....

 Kom precis hem från jobbet, min snälla pojkvän hämtade mig så vi gjrorde lite ärenden innan vi åkte hem. Nu väntar jag på att Emelie W ska komma över till mig på en liten kopp te, mycket trevligt. Sedan ska jag förbereda lite för hela den här veckan kommer bestå av besök, jag fyller nämligen år på torsdag och eftersom jag har sån stor familj så måste jag dela upp det på hela veckan ;) haha.
Nejni, nu ska jag sätta igång en till tvätt och fundera på vad vi ska äta idag.
 

Två kort från i fredags ;)

När vi var hos pappa igår berätta han om hela sin resa och det lät väldigt intressant, deras skiva är äntligen klar också, så fick med mig en sådan hem också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0