Loosies

 Igår efter jobbet gick jag hem och rensade ut en himla massa småsaker som fanns i lådorna hemma. Jag har så himla mycket småskit så jag måste välja vilket som är det viktigaste, inte så lätt ;)

Tror dessutom att jag har en hel låda nere i källaren som samma plock. Tänkte ta med det till syskonen så får dom välja om det är någon dom vill ha. Tror det kommer mer till användning där än i mina lådor. Sedan kom Mattias hem från gymmet och vi skrev handlingslista och jag körde till Ica för veckohandling, gick bra att köra denna gång faktiskt! :) Sen kikade vi på X-factor och åt bacon, ägg och sallad till middag. Avslutade kvällen med en film, Loosies.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0