Party med kusin

Igår skulle vi till Corre på fest men festen vart inställd, håller tummarna för Simba nu!! <3
 
Men jag och Emma bestämde oss ändå för att parta lite så hon kom hit vi fixade oss och drack, hade jätte trevligt! Rebecca, Sandra, Joakim och Stefan var också här, stackarna trodde väl dom skulle få vara själva här för vi skulle iväg, men dom fick väl stå ut med oss. He he. Gick sedan ner till krogen och dansade hela kvällen. Var lite dåligt med folk ute men vi körde på ändå ;)
 
Idag vakna jag runt tolv tiden... sovit bort typ halva dagen, Anna kom sedan förbi och hämtade sina grejer så vi gick också och käka lite pizza. Mycket trevlig pratstund! :)
 
Nu har jag, Joakim och Stefan städat hela lägenheten och ska snart sätta på en film.
 



Följ mig på Instagram förresten, Emelieohman91
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0