Födelsedagsfest

 God morgon, eller om man fortfarande säger det när klockan är över ett? ;)
Igår så drog jag ner till stan och träffa Moa på stan och tog en fika, sen besluta vi oss för att hon skulle med mig på fest på kvällen. Så vi åkte hem till henne först och hämta lite saker innan vi åkte till mig och fixa oss. Beställde lite onlinepizza också, mums!
Sen drog vi iaf till Emelie F och fira hennes födelsedag. Hade superkul och sen drog vi ner till krogen och dansa hela kvällen!
Vägen hem från krogen är mycket läskigare när man går hem och är nykter, usch.. pratade iaf i telefonen hela vägen hem om nått skulle hända, haha ;)
 
Grattis till dig Emelie och stort tack alla inblandade för en trevlig kväll!
 
Thereses fot, Emelie och Moa
Jag & Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0