Fredag

Just nu är jag helt slut i huvudet, tråkigt har jag också.. men orkar inte hitta på nått heller!
I förmiddags så kom mamma och Lovisa på besök, drack lite te och snacka ett tag. Sen åkte jag och hämta upp Felicia som var hemma hos sin farmor, gick in dit och snacka en sväng också, var trevligt, längesen vi sågs nu. Sen drog vi iaf till mormor och var där någon timma. Görgen och Joakim följde med tillbaka till stan sen. Sen åkte jag och Felicia till Ica och sen hem och gjorde god mat. Vart kyckling i ugn med sås, sparris och blomkålsris.
Nu har jag iaf precis kört hem Felicia igen och Mattias ligger i sovrummet och har väldigt ont. (Men sover nu som tur är)
 
God natt mina vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0