Lunchhhhh

Nu är det bestämt, det blir kolmården till sommaren med mina tre småsyskon Felicia, Amanda och Viktoria.. och såklart Mattias ska med också ;) Blir camping 3 eller 4 nätter och zoo två dagar, resten av tiden är det tänkt att vi ska sola, bada och kanske hitta nått shoppingcenter. Kommer bli en kul liten resa. Dock kan vi inte bestämma nå datum och boka ännu då Mattias inte vet vilka semesterdagar han får ledigt. Åh.. kommer bli skönt att komma bort, längtar! :)

 

Just nu så känner jag mig lite förvirrad, så mycket i huvudet hela tiden. Har även ringt hudvårdsmottagningen i morse för min medicin är slut nu om typ fyra dagar och ska dit om sju dagar för att få nytt recept och sen kan det ta ca en vecka till innan dom fått hem min medicin. Så vet inte riktigt hur dom tänkte där -.- Problemet är också att dom endast har öppet 8-9 och 13-14, toppen då jag jobbar dom tiderna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0