Min dag

Igår kväll så var jag ute på en promenad med min fina vän Jessica, var mycket trevlig! Sen hem och lägga sig i sängen och kolla på solsidan innan sovdags. I morse så gick jag upp tidigt och åkte mot Falun, hade gps med mig så jag hitta, haha mitt lokalsinne är ju inte det bästa direkt. Men gick bra, hittade dig utan omvägar. Mötet där gick väldigt snabbt, var klar på ca 15 min och fick veta att jag antagligen kommer få äta dessa till mitten av juni. Två månader kvar.. börjar bli tråkigt!
Sen åkte jag iaf till min bror Stefan och hälsade på, han bjöd på carbonara. mycket gott. Sen följde han med tillbaka till Avesta och hälsa på oss en sväng innan han åkte vidare. Resten av dagen har spenderats hemma då det spöregnat ute. Eller ja, vi var ju till Jysk en sväng också och kolla möbeln. :)
 
Stefan står och kockar i sitt kök!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0