Valborg

Valborgsfirande idag då och det är fullspäckat schema idag. Först jobb 8.00-16.15, sen hem och duscha för att sedan hämta Anna D vid tåget 17.20. Sen förbi bolaget på hemvägen och hinna äta nått, sedan iväg och kolla mina småsyskon som har spelning kl. 19.00. Sen fixa sig snabbt för att sedan tillslut åka till Enoksson och bada tunna. Puh, jaja.. planer vart det ju för dagen iaf ;)

 

Idag fyller ju min lilla gosis till syster 5 år också, dock ska vi fira hennes födelsedag imorgon. Sen på torsdag ska vi ev. till Anna Ö och fira hennes födelsedag i efterskott också. Och sedan är det helg igen och min kusin Sandra kommer och hälsar på oss och ska sova där till på lördag. Ska bli trevligt! :) Men typiskt så fick vi ut ett mail idag om afterwork nu på fredag såklart bara för att jag inte kan :/ Men jag har bokat in en afterwork i Juni istället, så då jäklar ska det festas ;)

 

Nej nu börjar jag jobba igen, skriver mer en annan gång! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0