Vilken dag

I morse gick vi upp i tid för att åka mot Västerås. Stannade på McDonalds och åt frukost och sedan vidare till skrapan där operationen ägde rum. Medans Mattias var där så gick jag en vända på stan och shoppade lite (bilder kommer sen). Men när jag stod i omklädningsrummet så ringer Mattias och han var klar tidigare så vara bara att slänga på sig kläderna och skynda mig tillbaka. När vi sedan var påväg ner till p-huset så upptäckte vi att Mattias hade glömt bort att ta av sig så skoskydden så han gick runt med såna där ute på gatan, haha så söt så! Ska tillägga att han fortfarande var lite groggy då ;) Iaf så åkte vi hemåt sen, och såklart så tutar någon på mig i rondellen, fattar aldrig varför? :p
 
När vi väl var hemma så tog vi det lite lugnt ett tag, Mattias ser inget så jag har tagit hand om honom, gett tusen olika droppar och piller hit och dit varje och varannan timme. Jag hann sedan åka en sväng till mamma och hälsade på henne och syskonen, var trevligt. Sen åkte jag hem och pappa ringde och fråga om han fick komma förbi en sväng, så han kom också ett tag och satt och snacka lite skit, trevligt! Nu ligger Mattias och sover bredvid mig och jag funderar på om jag ska slå på någon film kanske? Är ju ledig imorgon också så får se vad som händer då :)
 
Det spöregnade verkligen ute idag, och så läskigt att köra om lastbilar när det är sådär, usch.. blåst har det också gjort idag, höll på att ramla omkull när jag var påväg till bilen :o
Sen har jag gjort god omelett med ost & skinka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0