Euro

Igår efter jobbet hämtade jag upp Mattias så vi drog ner till stan och köpte lite grejer på apoteket till resan. Köpte även ett par tofflor. Skulle vilja hitta ett par bekväma ballerinaskor att ha med mig, men allt sånt är slut nu när hösten är påväg. Tog även ut lite fickpengar som vi ska ha med oss, jäkla smidigt lär jag säga att man kan ta ut det direkt i bankomaten.

När vi kom hem sen så gjorde vi lite mat och sedan kom Mattias föräldrar över och fikade. Fick min födelsedagspresent i förskott också eftersom vi är borta när jag fyller år. Fick ett presentkort på IKEA. Det tackar jag för <3 kommer behövas sen när vi ska börja riva i sovrummet ;)  

Avslutade kvällen med Idol och någon film på tv.

 

 
Nu ska jag vidare till jobbet ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0