Måndag

Söndagen vart inte så lugn som jag trodde, först ringde några av mina syskon och ville låna bilen för dom ville åka och äta på McDonalds i Hedemora. Så jag åkte och hämtade upp dom för att sedan köra hem mig innan dom drog iväg. Sen kom Emelie W förbi och drack lite te och snacka skit, trevligt! Mattias kom sedan hem och syskonen tillbaka till oss, körde sedan hem dom och kom på att jag lovat Mattias att klippa honom eftersom han ska knäppa kort till körkortet idag. Så fixade det medans jag försökte kolla på Wallander samtidigt. Sedan vart det en dusch och sova. Men det är kul när man alltid har nått att göra.

Idag har jag jobbat över till fem och hämtade sedan upp min lillasyster Viktoria vid bussen, hon ska få en jacka som jag lovat henne tidigare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0