Min helg

Lite uppdateringen vad som har hänt i helgen, stefan kom hit efter jobbet i fredags. Vi tog någon öl på kvällen och kikade på film. Emma och Linnea kom förbi en sväng för hon skulle låna ett par skor. Var en lagom fredagskväll. På lördagen sen gick vi upp i tid och åkte till Karlbo för att polera bilen, vart väldigt bra, nu glänser den fint ;) bild kanske kommer sen :)
Åkte sedan förbi Anna och Elsa och vart bjudna på mat där och satt ute på altan och snacka fler timmar. Trevligt!
Åkte sedan hem och duscha och bytt om och gick över till Jonas där emelie, josse mfl var på fest. Förfest där ock sedan mötte jag emma på krogen. Vart dansa hela kvällen :D
Idag har Mattias vart iväg på bilträff hela dagen och jag har vart hos emma och Marie hela dagen. Åt donken och satt och snacka ute i solen. Kan jag haft en bättre helg! Känns som att man hunnit med så mycket. Nu saknas bara min älskling sen blir det lugnt resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0