Både arg och glad!!

Lär ju börja det här inlägget med att klaga, är så jävla förbannad på respektlösa och idiotiska människor!! I fredagsnatt så var det en som snodde min telefon, mitt körkort och bankkort. Vi hade precis kommit till den krogen och köpte mig en öl, gick sedan ut på dansgolvet och skulle dansa. Hann dansa 15 minuter då kom det en rätt stor och grov kille fram till mig och höll fast mig, skulle dansa trodde jag och jag försökte ta mig därifrån men han gav sig inte, tillslut fick några jobbarkompisar gå i mellan och trycka bort honom och tillslut stack han bara. Jag tänkte fan vad skönt, äntligen! Skulle sedan på toa och upptäcker då att telefonen är borta. Gå till vakten och är förtvivlad, vi ringer min telefon och den är då på men ingen svarar. Lägger på och vi får ett sms från MIN telefon, "är upptagen nu, ringer snart..". Telefonen stängs sedan av. Jag blir så jävla förbannad. Fast i Stockholm utan någonting. Telefonen är mitt hjärta :'(
 
Helgen har iaf vart väldigt roligt om man bortser från det här. I fredags åkte vi mot Stockholm direkt efter jobbet, checkade in på hotellet och drog ner till festen där det för var mingel. Minglade en timme och sedan satte vi oss vid borden för att äta middag. Var liveband, god mat, trevligt folk, massa dans och en himla massa kul! (Knäppte massa kort där också, men tyvärr har jag ju inte dem kvar). Vid kl 01:00 stängde dom där och vi gick vidare till en annan nattklubb, dansen och drinkarna fortsatte där. Var superkul där också tills mobilen försvann. När jag krånglat med det, ringt 11414 för polisanmälan och spärrat bankkortet så drog jag till rummet vid fyra tiden.
 
Ovan är de enda två bilderna jag har från fredagskvällen
Lördagen sen vart det är himla massa väntande, lånade telefoner lite överallt, lånade tillochmed en telefon från en kille på T centralen, haha. Skulle låsa in väskan där också men det gick inte utan kreditkort. Bara en massa skit. Vart lite gladare sen när jag mötte upp min kusin. Hon visade mig till slussen där Birka går. Mötte upp de andra som kom med bussen och glad över att se min älskling igen som jag saknat. Han har lånat ut sin telefon till mig nu, så han tar sin jobbtelefon, hur snällt <3
Åkte sedan på kryssning alla 20 som var med i vårt gäng. Hade väldigt kul, vart massa dans och röj även då. Tack alla för en helt underbar helg. Den bästa på länge och den sämsta på länge ;)
 
Här kommer lite bilder från kryssningen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0