Blommor

Idag har man vart skapligt trött hela dagen, men det har gått bra på jobbet ändå, har suttit med lite andra arbetsuppgifter idag så det är kul och dagen har gått snabbt. Efter jobbet var vi till Elgiganten och hörde oss för lite om ny telefon och abonnemang. Problemet är att jag inte har några pengar just nu.. tyckte jag hade sån jävla bra kontroll nu och precis planerat månaden på alla kronor så kommer det här. Aja, fick ut lite grann på hemförsäkringen iaf, men det var ju inte så mycket.
Sen har jag ägnat hela dagen till att städa undan, packa upp alla väskor och påsar med grejer. Nu jag vi precis ätit och kikar på tonårsbossen.
 
Fick superfina blommor av älsklingen idag, han är verkligen bäst! Gud så jag älskar honom <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0