Fest

Var inge kul att jobba i fredags, dagen kändes hur lång som helst. Gick och trodde att det var måndag hela dagen. Var upp på lunchen och var in på bolaget och sprang in på H&M en snabbis. Köpte det första bästa kändes det som, haha. Hade fått ett presentkort där på 100kr för att jag svarade på nå frågor angående tvillinggrejer. Så ett linne fick följa med hem också, bild kommer sen på den.
Efter jobbet sen åkte jag hem och duscha, bytte om och åt mat innan folket kom. Vart som sagt fest hemma hos oss igår och massa fina folk kom, hade en jätte rolig kväll men alla mina vänner! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

varför har jag inte sett dessa bilder försen nu ? haha de va ju ett tag sen haha xD Men fina kort! Tycker bilden på mig o stefan i soffan blev riktigt bra och alla andra oxå förstås! :)
P.s. du hade rätt, jag skulle komma tillbaka till blogg.se nån gång haha ;)

2014-01-07 @ 01:15:05
URL: http://rebeccahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0