Grown ups 2

Gomorgon! Snökaos imorse, fy vad jag hatar snö.. kallt och jävligt. Igår efter jobbet var jag först upp på stan en sväng och träffade Moa, tog en fika på stan och snacka lite skit. När jag kom hem bytte jag om och åkte till gymmet för att köra ett pass, tränade rygg och armar. Har sån jäkla träningsvärk från träningen i onsdag då jag och Elsa gymmade. Ont i benen som tusan :P När jag kom hem slängde jag mig i duschen sen kom Emelie W över och drack lite te och snackade en sväng, var väldigt trevligt. Kvällen avslutades sedan med mys med Mattias. Satte på infravärmen, tände lite ljus, bäddade upp med filtar och kuddar ute på balkonge och kollade på en bra film, kunde kvällen sluta bättre? Hur mysigt som helst! Kollade på Grown ups 2.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0