Helgen

 Nu ska jag göra lite uppdatering från helgen som vart. Har haft full rulle så inte haft tid till bloggen :(
I fredags efter jobbet mötte jag upp Elsa på gymmet och vi körde en timme, vi var nästan själva på gymmet, var väldigt skönt att det inte var så mycket folk där.
 
Tog ett egopic där ;) Elsa och jag <3
 
Sen åkte jag hem och tog en myskväll med Mattias.
På lördagen sen åkte jag och Jessica G till Borlänge och gick på Ikea och Rusta, hon köpte på sig en himla massa till nya lägenheten och jag köpte lite fler julklappar. Sedan vart det lite stressigt för vi skulle hinna hem innan hennes pappa kom dit. Så åkte med hem till henne och hjälpte till att lasta ut allting. Hade en riktigt trevlig dag med henne. När jag kom hem var det redan kväller så jag och Mattias slog på filmen "Hur många kramar finns det i världen". Riktigt bra film!
 
 
Idag har jag vart på stan med Emelie H och jag köpte de allra sista julklapparna, satte oss sedan på fiket och snacka igenom allt, var verkligen kul att se henne igen. Få lite Emelietid :) Sen när jag kom hem kom Camilla och Jocke förbi och vi bytte julklappar och drack lite te. Fick en body lotion och scrub som lukta supergott! Det tackar jag verkligen för ;*
 
Till höger är alla julklappar, och de är äntligen klara!
 
Sen åkte jag och Ida till Ica och handlade lite till bakning. Drog hem till henne sen och satte på julmusiken och drack glögg medans vi bakade pepparkakor och annat julgodis. Kommer bli skit gott det där. En riktigt trevlig dag och kvälll vart det :)
 
 
Nu är jag hemma igen och precis duschat. Ska gå och lägga mig nu för imorgon ska jag jobba en sista dag innan julafton!
 
Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0