Helgen

I fredags åkte jag till jobbet tidigare för att kolla på lucia och åt frukost på jobbet, tro det eller ej men jag kom upp tidigare vilket jag inte trodde. :) Efter jobbet åkte jag hem och duscha och fixa mig inför festen som vi hade innan Ebba gold som spela på Kingen. Senare kom lite folk och full vart man, drog sedan ner till Kingen och dansa hela kvällen. Hade en superkul kväll! Vaknade dock med världens huvudvärk och blåmärken på både benen och armarna. :(
 
 
På lördagen sen var Ersson hos oss hela dagen och Jessica G kom förbi och hälsade på, satt och snacka i sex timmar nästan, hade mycket att gå igenom eftersom vi inte umgåtts på några år. Var väldigt trevligt. När hon åkt hem åkte jag, Ersson och Mattias till Donken och åt lite mat. Kom hem typ halv två på natten så då var det bara att gå och lägga sig.
På söndagen åkte jag och Jessica G till Morgongova och hämtade hennes son. De följde sedan med hem till oss och åt lite mat och satt och snacka ett tag. Mot kvällen körde vi hem dom och hämtade upp min bror Stefan, åkte och veckohandlade och gjorde mat för veckan. Nu är det lugnt och vi kikar på Johan Falk.
Puss och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0