Helgen

God morgon, min helg har vart väldigt bra. I fredags åkte jag mot Västerås efter jobbet och jag kände att jag var påväg att dö, så jävla läskigt att köra i det där snökaoset. Var verkligen yrväder och man såg ingenting, mörkt var det också. Men tillslut kom jag fram efter att ha kört 70km/h hela vägen. Gjorde lite tacos och sedan kollade vi på Idol och Kevin vann.. resultatet har vi nog alla delade åsikter om. Jag säger iaf Grattis!! :D

På lördagen sen åkte vi till Erikslund och kika lite affärer, jag köpte några fler julklappar så nu har jag bara några kvar, puh… Sedan klädde vi julgranen så fint så det vart julkänsla, gjorde lite mat och kika film. Vart en lugn och bra dag :)

Söndagen åkte jag sedan hem efter en trevlig helg med bästa Anna. Kvällen avslutades sedan med Solsidan och Johan Falk.

 

 Julstämning hos Anna;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0