Julklapp

 Oj vad många läsare jag hade igår, någon som har länkat? Nästan de dubbla mot vad jag brukar ha, men det är kul! Fortsätt så! :)

Det är förövrigt inge kul att vara jag för tillfället, jag bara klagar och är bitter hela tiden för att jag har ont i kroppen. Jag skulle nog behöva vara ledig och vila upp mig.. tur det är julledighet snart och några rödadagar.  Dock kommer det ju vara fullt upp under dessa dagar också ;) Nu har jag iaf precis kommit hem från jobbet och ska rulla vidare till gymmet nu. Det här får nog bli sista träningspasset för veckan tror jag. Imorgon är det fredag, äntligen!!

 

När vi var på julbord med jobbet i onsdags fick vi en julklapp, ska väl sätta mig ner ikväll och kika vad man vill beställa :D  

 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

själv har jag minskat, svårt att ens komma över 20 nuförtiden ...

2013-12-19 @ 23:21:47
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0