Reserv

 Dagen idag har både vart upp och ner, fick reda på skolan idag. Fick reservplats 544 i Västerås, mitt första handsval. Så jävla irriterande när man har behörigheten och har pluggat upp engelskan.. det finns hur mycket jobb som helt inom det området och det är verkligen något jag vill jobba med, så kommer jag aldrig in för att det är för många som söker. Kommer ju aldrig komma in! Fick reservplats 80 i Falun och så där finns det väl en liiiten chans att jag kommer in, men det är ju inte distans så då måste jag pendla + att det är  förskola & åk 1-3 och vill helst bara jobba för förskolebarn. Åh det här suger!
Vad ska jag nu göra med mitt liv?
 
Hände lite bra saker idag också så inte helt nere, fick min telefon som jag köpt av Nina idag också, så fin så :D Väntar nu ivrigt tills imorgon då jag ska försöka låsa upp den sen får jag äntligen tillbaka mitt nummer. Hoppas det finns en lösning för att få tillbaka alla nummer också, men tror tyvärr inte att det går ;/
När jag kom hem sen så bytte vi om och åkte till gymmet där vi mötte upp Anna och Elsa, körde ett pass på en timme och sedan hem och duscha. Nu har vi ätit god lax och sen kom Ida över och kika Bonde söker fru med mig. Lyxade till det med lite popcorn som hon hade med plus lite te, myskväll! :)
Nu har hon precis gått hem så jag väntar på att Paradise hotel ska börja sen ska jag gå och lägga mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Västerås verkar populärt..

2013-12-12 @ 14:17:09
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0