Tjuven

Fyfan vad värdelöst eller bra vet inte vad jag ska tycka egentligen..

Fick ett meddelande idag om att min telefon raderades kl. 13,37 vilket innebär att tjuven försökt startat min telefon idag. Känns skönt på det vis att han inte kan använda den, men om jag bara hade spärrat telefonen och inte raderat den skulle jag kunna se på en GPS nu exakt vart telefonen var. Jag kan inte aktivera upp den nu heller förrän jag har telefonen i handen. Så nu är det ju helt kört, aja.. det var det väl innan också men hade hoppats på att jag kunde söka upp den jäveln!

Nu ska jag iaf upp på stan och ta en fika med Moa, sen ner till gymmet och köra ett pass om jag hinner efter jag ätit.

Puss och hej från mig

(typ alla inlägg jag skriver nu handlar om min telefon, men tänk att den är typ mitt liv fjantigt nog :´( )

 


Kommentarer
Postat av: stefan

Vad menas att din telefon raderas? Låser den sig och nummret slutar att gälla eller?

2013-12-07 @ 02:32:30
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0