Äntligen fredag

Äntligen fredag!!!
 
Igår efter jobbet vart det ett gympass, körde easyline och kändes skönt. Sen åkte jag hem och vi gjorde mat och efterlängtade Ida kom förbi en sväng och hälsade på. Sen vart det farmen och jag somna i tid även igår. Såna tider nu känner jag. Jobbdagen idag kändes som en evighet, men när klockan slog 16,05 åkte jag hemåt och gjorde lite lax. Var sedan tänkte att jag skulle ut med Emelie F, men vart så jäkla trött och fått ont i huvudet. Så övervägde och stannade hemma ist. Nu har jag kollat lite tv och känner mig rastlös igen... äsch, snart sova eller slå på en film och tagga till morgondagen då det blir Afterwork ;D
 
 
Bjuder på två bilder från semestern 2010.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0