Dags för rutinerna igen

Legat hemma idag också och vart förkyld, men nu har det blivit bättre och dags att börja jobba imorgon igen! Längtar faktiskt lite till jobbet igen, tro det eller ej, men känns som det var en evighet sen jag var där sista, haha nej men ska bli skönt att komma till de vardagliga rutinerna igen. Har iaf gjort lite vettigt idag. Ringt runt lite samtal för att förbereda och få lite information om studierna sen till hösten. Är mycket information och planering och vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå runt, men jag måste ju ge allt ett försök.
Aja, stefan och joakim kom över helt oförberett och ville se farmen med oss, så det var trevligt. Kollat på efterlyst också och nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan ;)
Gjorde god lax idag med en god sås, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0