Gym/Qulturhuset

Idag synda jag lite och åt pannkakor på lunchen, jag, Lotta och Jessica kunde inte riktigt hålla oss. Så drog över till köket i gränden och åt, och gott var det ;) (åt nog 8 st :$) Aja, nog om det. Efter jobbet gick jag till gymmet där jag mötte upp Melinda D, köttade på kan jag lova, var helt genomsvettig efter en timmes träning! Tur jag hade Melinda som peppade på mig. ;)
Efter gymmet åkt jag raka vägen och hämta upp mattias och ner till Q och kollade när mina syskon och deras kompis spelade, jätte duktiga är dom! :) visste ju att dom kunde spela, men vart förvånad när Elin sjöng. Så stolt man blir :)
Sen har den sista tiden av dagen gått till att göra mat, och vi har kollat farmen. Stefan sover här ikväll också, men nu ska jag nog snart gå och sova. Heeeeelt slut är jag och ont i hela kroppen + huvudet :(


Kommentarer
Postat av: ANONYM

vart gymmar ni? är de bra? och hur mycket kostar de där? :P jag och sandra har nämlingen funderat på om vi ska börja gymma hehe :P

2013-02-28 @ 21:51:40
URL: http://rebeckahogberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

råka skriva anonym men de va jag som skrev förra kommentaren haha :P

2013-02-28 @ 21:53:02
URL: http://rebeckahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0