Röjar Ralf

Fettisdagen, men inget spec för mig, tycker ju ändå inte om semlor, så fick sitta och kolla på när alla andra åt semlor idag på jobbet. Hehe, vi blev iaf bjuden på mat idag, vart smörgåstårta. Shit vad snö det har kommit också, inte alls kul när man får ta sats ut från parkeringen med bilen, haha. Efter jobbet hämtade jag iaf upp Mattias och åkte och handla på Ica innan vi åkte hem för att göra korvstroganoff. Vi bjöd över pappa på middag också, så det vart trevligt. Nu har vi precis kollat farmen och jag ska snart sätta på Röjar Ralf. Får hoppas jag håller mig vaken  hala filmen, känner mig nu för tiden som en gammal kärring som knappt orkar vara vaken till kl. 8.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0