Romme Alpin

 Nu är det dags för lite uppdatering då, vart en lugn fredag denna helg, tog det mest lugnt, kollade på film och bara vila upp sig. Rebecca kom en sväng också och låna dusch och fixa sig inför henne utgång. Sen kom Anna och Emil vid halv ett tiden på natten så då var det nästan pums i säng på en gång, och upp i tip på lördagsmorgen. Åkte mot Romme och hade en helt underbar dag med slalom i backarna. Hade perfekt väder och trevlig sällskap. Tur eller skicklighet, välj själv, men ingen ramla en ända gång, helt otroligt ;D Mot slutet av dagen var vi alla möra i kroppen och åkte hemåt. Tack för en toppen dag i Romme, måste göras om! :)
 
 
Sedan lördagskvällen var vi helt slut i kroppen så var bara hemma och hade myskväll. Och sista lediga dagen på den här helgen har vi storstädat lägenheten i princip heeeela dagen, har vart igång hela dagen (trots träningsvärken), haft tvättstugan hela eftermiddagen och kvällen så fått bort mycket tvätt också, känns som man fått mycket gjort idag :) Nu är det snart sovdags, för jag är helt slut. Ska fast i 12 timmar nu till kl. 8 imorgonbittti, och bara för att jag måste göra det så blir jag hungrig, eller törstig eller sugen på nått, det är ju så typiskt. Men andra gången gillt, sist så glömde jag helt bort det och åt två lördagsbitar korv på morgonen, typiskt mig 8-)
Nej, godnatt min vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0