Halva arbetsveckan har passerat

Har vart galet mycket på jobbet idag också, kommer det aldrig bli lugnt? Fick en engelsk kund idag också och som vanligt fattade jag ingenting, tur jag hade Lotta vid min sida så fick hjälp!! Jaja, efter jobbet åkte vi iaf och köpte mer målarfärg, lister och bordsplädar. Hem och gjorde goda biffar med pasta och sallad, mums! Åkte sedan direkt till pappa eftersom jag lovat han att hjälpa till att fixa med dator och tvn, tog ett bra tag men tillslut fick vi det mesta att fungera. Klockan drog iväg och vart redan nio, så hem och kollade på farmen med mattias. Mattis hade nålat listerna så fint under tiden. Sen hade jag fått mina kort så har börjat sortera dom lite grann och satt in några i album, men allt ligger ju huller om buller när man får dom och svårt att veta vilka kort som hör ihop med varandra.
Nu börjar klockan bli mycket så ska gå och lägga mig för imorgon ska jag börja en timme tidigare och jobba ikapp lite komptid.
Godnatt mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0