Klippning

 Fick besök igår kväll av mamma, Lovica, Joel, Viktoria och Felicia. Felicia hade bakat god kladdkaka och sockerkaka. Så vart lite fika och en frisörsalong här, jag klippte alla fyra utom Viktoria som jag ska klippa nästa gång. Deck vart det inte helt perfekt på de två minsta då dom inte alls kunde sitta still ;) haha. Här kommer iaf lite kort från gårdagen.
 
Idag vart jag hemma från jobbet, mår inte alls bra. Ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp några saker, Mattias har vart i Karlbo hela dagen och fixat med bilen, själv så låg jag i sängen till två tiden så jag pallra mig upp och åt min matlåda.
Nej nu ska jag lägga mig i soffan framför tvn, under en mysig filt och vila.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0