Uppdatering

Nu känner jag mig lite dålig som inte har uppdaterat på länge. Men drog på mig en jävla dryg feber i onsdags, kallsvettiga, och sömnlösa nätter. Nej usch, dock har jag ingen feber längre, den försvann för några dagar sen, men hostan vägrar ge sig. Pratade med previa och dom sa att den nog kommer hålla i sig till mitten av nästa vecka, så bara att stå ut nu.

I fredags kom iaf min lillastyster Viktoria till oss och sov över, vart pizza och filmkväll. Och sen på lördagen kom Anna till oss och vi gick till Emelie L`s teater och kollade på den, gick sedan hem och gjorde tacos och kollade på Magic Mike. Senare när klockan var runt halv tolv så började vi fundera på vad vi skulle göra. Så vi bestämde oss för att följa med Stefan och Mattias ut på krogen. Fixade oss på en kvart och sedan drog vi ut och dansade lite, sen sov Stefan och Anna kvar hos oss, var en trevlig kväll! :) Tack Anna för att du är min vän, bästa vän!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0