Dagen innan...

Shit vilken jävla träningsvärk jag har i kroppen idag... speciellt i armarna sedan vattenskidorna igår. Men det får de vara värt! Idag sov jag ut till halv ett. Sedan har vi packat klart all packning tills imorgon. Städat undan här hemma och vart och handlat. Var iväg till Lillsjön med Emelie H och solade lite, sedan avslutade vi vår dejt med en glass! :)
 
Nu längtar jag tills imorgon, åker vid 10 tiden och kommer hem på fredag sedan.
 
Vi har även planer på att åka utomlands ett gäng i september!!! Något jag verkligen ser fram emot, så har legat och kollat resor nu på kvällen. Finns mycket fina ställen jag vill besöka.
 
Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig, skriver mer en annan dag!
Puss och godnatt
 
 
Två kort som min underbara Camilla knäppt på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0