Utflykt

 Igår var vi och höll på med mitsubishin hela dagen nästan, slipade och sedan spacklade jag på det idag när jag vakna. Det kommer nog bli bra när det är klart! :) Sedan var vi som sagt var iväg till Fagersta och fixade pass, och förstår inte varför man alltid ska se förjävlig ut på de där korten :(
 
 
Idag var vi också och höll på med bilen, vid tre åkte jag hem och hämtade upp Emelie W och Malle. Vi drog först till det nerlagda psyksjukhuset i Säter, försökte komma över, vilket inte gick så jävla bra ;)
 
Vi åkte sedan till Silverberg och skulle ta undervattensbilder, men det var så jääääävla kallt så gick knappt att hoppa i. Jag gick i till knäskålarna sen fick det vara nog. Haha får bli en annan dag då det är lite varmare ute :)
Malle i hennes fina klänning
På vägen hem körde vi med full värme och stannade sedan på Mc Donalds och åt.
Nu är jag nerkrupen i soffan under en filt. Skulle åkt till Rättvik ikväll, men vi åker nog imorgon istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0