City Festivalen

Efter jobbet i fredags så tog jag tåget till Västerås och hem till Anna. Åt lite mat och fixade oss sen drog vi ner på City festivalen. Vart fullt ös där, stod och hoppa till Petter och Qulinez. Var en grym kväll! :) På lördagen tog vi sedan en sväng på marknaden och det var sjukt mycket folk. Köpte på mig lite saker (lägger ut kort på de jag köpt sen). Senare på kvällen kom Emil hem från jobbet och Mattias kom förbi. Fixade oss för en till kväll på festivalen. Hoppade och skuttade även den dagen. Dock så började de spöregna när vi gick ner till stan, så fick stanna under ett tag och stå till det lugnade ner sig.. man vill ju inte förstöra frillan ;)
Idag fick jag ta tåget hem, det var ju försenat såklart.. och jag skulle först få stå och vänta i Sala i två timmar till nästa tåg kom, men de tåget väntade sedan och kom inte hem allt för sent.
Tack för en riktigt rolig helg Anna! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0