Glad midsommar

 Glad midsommar mina vänner!
 
 
Känner mig fortfarande inte helt kry, hostar och är förkyld.. men huvudvärken är borta iaf! Ikväll är det party som står på schemat. Folket kommer till sju tiden till oss, får se om det blir lite kubbspel utanför oss också och eventuellt dra vidare till annan husfest senare mot kvällen. Vi får helt enkelt se hur den här kvällen slutar, men jag ska ta det lite lugnt med tanke på att jag vart sjuk, vill ju inte att det ska komma tillbaka igen.
Har precis duschat nu och ska snart gå ner till källaren och hämta upp lite madrasser sedan gå och handla lite till kvällen.  
Igår var vi och hämtade några plattor öl och var förbi Ersson och kollade hans hus som jag inte sett ännu, väldigt mysig kåk.
Nu ska jag sätta igång, Mattias är och jobbar nu och kommer hem om ett tag också.
 
Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0