Lunch

Jag tror jag har glömt att skriva att jag ätit min sista medicin nu, åt den sista i fredags. Så nu ska jag bara vänta två veckor tills jag ska våga mig på att dricka igen och sola.

Förhoppningsvis så avtar min torrhet snart också, men det kan nog ta ett tag innan det blir helt som vanligt! Så jäkla skönt att det är över snart. Kan inte tro att jag ätit dom nu i typ 5 månader, tiden har gått rätt snabbt ändå.

Nu är jag iaf hemma på lunchen och äter mackor, hade ingen matlåda med mig så fick bli så idag. Så vad händer i veckan?

Jag ska ev. med och fixa Emmas hår till balen och kika på den tänkte jag på tisdag. Sen är vi ju lediga på torsdag så då blir det grillning hos pappa.

Vi vill till Emelie och Krille också för att fira lilla Elsa som fyllt ett år, så ska höra med henne när dom kan ta emot besök.

Nu ska jag tillbaka och jobba lite, har möte på eftermiddagen så förhoppningsvis går dagen fort! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0