Torsdag

Har legat hemma och vart sjuk nu i två dagar så har inte orkat uppdatera så mycket.
I tisdags efter jobbet åkte jag hem och vi gjorde suuupergoda biffar. Sen kom min kusin Emma över på besök och vi satt och snacka några timmar innan hon drog hem. Vaknade sedan på onsdagen med värsta magknipet, så ringde och sjukanmälde mig sedan låg jag i sängen till runt tolv tiden. Då kom min lillasyster Amanda över för hade lovat henne tidigare att jag skulle klippa henne inför hennes skolavslutning som dom ska ha på fredag. Hon vart jätte fin och sedan kom Mattias hem och vi satte igång grillen. Grillade gott kött till potatissalladen. Sen kom även Joakim över, han hade missat bussen så det var bara att köra hem dem båda sen.
Idag har jag vart bättre men stannade ändå hemma idag också för säkerhetensskull. Rastlös så har städat undan lite här hemma och jag känner mig redan bättre idag. Så imorgon ska jag gå till jobbet och sedan är det helg igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0