Update

Vart dålig på att blogga nu igeeen, men inte haft humör för det.
I fredags åkte vi till Knivsta och tog farväl av fina Monica på hennes begravning. Det var en väldigt fin begravning och elin och Elsa sjöng och spela så fint. Bra minnesstund sedan med fina tal som Monica skulle ha uppskattat. Åkte sedan hem och min kusin emma och Ersson kom förbi en sväng. Mycket trevligt, sen drog jag vidare till emelie frisk ock träffa lite folk ett tag innan jag åkte hem och hämta upp Ersson och Mattias. Då åkte vi till nästa fest i skogsbo och Malin och Maggan. Sedan skulle dom ner på krogen och en annan var rätt sliten så jag, Mattias och Ersson åkte hem och slog oss ner på balkongen och drack lite öl, satt ute och snacka till halv fyra på morgonen. Trevlig kväll med underbara människor.
Idag var jag ner på stan med Anna och kollade på dansuppvisningen, luncha och kolla marknaden. Mattias och Enoksson är och crusar runt nere på stan med hundkojan medans jag tagit det lugnt på balkongen. Nu har man vaknat till liv lite och får se vad som händer resten av kvällen.
Bjuder på en bild på rebecca, Elsa, Anna och elin från begravningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0