12 timmar

Igår vart det ett gympass med Melinda igen och körde armar. Var skönt, dock har jag träningsvärk idag, men det är helt okej, känns bra!
Imorse fick jag ett sms, förlåt älskling, råka ta med mig fel matlåda idag. Så min lilla älskling hade tagit med sig båda matlådorna med mat och och lämnat kvar två matlådor med sallad, så där rök min lunch, haha drog iaf till köket i gränden med Nina, Martina, Sabina och camilla och åt pannkakor, så jag kan ju inte klaga. Sen efter jobbet satt vi ute i solen och stekte lite innan våra möten började, men dagen har gått bra, Dock trött efter 12 timmar på jobbet. 8.00-19.30 Nu är jag iaf äntligen hemma och har fått göra kväller, snart ska jag faktiskt gå och sova.

En bild nedan på de goda biffarna vi gjorde igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0