Anmälan skickad

Jobbar sent idag, eller sent och sent... men sent för mig ^^. Kom iaf hem runt halv sex och då hade älsklingen börjat på med maten. Så åt god spagetti och köttfärssås, dock hade vi inga krossade tomater hemma, men vi fick till det ändå ;) Sen plocka vi undan lite och jag åkte till mamma för att jag skulle klippa Rebecca. Och du vart jag överraskad att mormor och min kusin var där. Himla trevligt! Så satt och prata med dom en sväng köket och Lovica kom och drog i mig och ville att jag skulle komma och kolla på barnprogram med henne, så det var bara att följa med, sötunge! :) Sedan så klippte jag Becca och hann prata lite med sjuklingen Amanda.
Nu är jag hemma igen och har precis skickat in ansökan till höskolan.... usch vad det har vart jobbigt att bestämma vilken av utbildningarna jag skulle gå, men nu har jag kommit fram till att distans får bli det bästa alternativet. Då jag måste extrajobba medans jag pluggar så passar ju detta bäst.
Skrivit om mitt cv och peronliga brevet också så jag har det klart tills det är dags för att börja söka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skka du inte vara kvar på ditt jobb? :/

2013-03-19 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0