I Knivsta

Liten uppdatering såhär på kvällen, igår efter jobbet hann jag med en massa. Först efter jobbet åkte vi och köpte present och hem och gjorde mat. Var sedan till Norberg och firade min lillebror Joel. Vart bjudna på masa gott fika där. Sen hem och gick över till Ida och drack te och satt och snacka lite skit. Trevligt som vanligt :) sen hem och kolla farmen sen drog jag till lägenheten bredvid och träffade Therese och emelie F som var på fest, var där en sväng och snacka lite skit innan jag gick hem igen. Avslutade kvällen med en film med älskling. En bra fredag helt enkelt!! :) och nu är vi i Knivsta och hälsar på lite folk. Uppdaterar lite mer om detta sen. Bjuder på en bild så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0