Nytt

 Dagen har bara rullat på, känns som att jag inte hunnit med något, men ändå gjort massa. Fått bra besked idag som gjorde vissa grejer lite lättar och jag kan äntligen släppa oron. Imorgon då gäller det, då ska jag söka till högskolan.
Efter jobbet idag gick jag hem och vi gjorde lite mat, Mattias hade skurit upp korv och lök tills jag kom hem, min "hemmafru" <3 Hehe, sen åkte vi till gymmet och körde ett pass, kom på att jag hade fredagsfika imorgon så det var bara att åka och handla lite fika som ska bjudas på imorrn.
 
Nu har vi precis kollat på farmen och är så glad att Janikke och Erik står i final, både jag och Mattias satt helt spända genom hela tävlingen ;)
 
Nu slutligen ska ni få se mitt nya linne och tröjan jag köpte igår.
Tröjan från Vero Moda
Linne från H&M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0