Påskägg

Igår fick vi påskägg på jobbet, så mycket gott det fanns i den i år…. Åh, och jag som tyckte jag skulle vara nyttig med maten men förstörde det sedan med godis :P Aja, är det påsk så är det. På eftermiddagen hade vi möte och dagen gick snabbt. Efter jobbet kom älskling och hämta mig, åkte till Ica och Apoteket och handlade lite. Sen så vi åkte hem och fixade mat, vart kantareller och baconstuvning med sallad. Sen åkte vi vidare till gymmet till kl 18 då jag och Anna hade pass. Körde tabata en timme och det är verkligen mördarpass. Trött och sliten kröp man nästan hem och satta sig i soffan för att inte göra nått mer under kvällen. Betalade lite räkningar och skrev handlingslista inför idag. Sen var det godnatt vid tio tiden.

 

Veckan ser iaf ut såhär:

Tisdag: Veckohandla och fika med Emelie H

Onsdag: Gymma och träffa Emma H

Torsdag: Baka bröd med Felicia

Fredag: Ledig

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0