Söndag

 Hade en superkul kväll i fredags förresten, efter jobbet åkte jag hem och duscha och sedan åkte jag och hämta upp Malin, Louise och Jenni så drog vi vidare till Västerås för att fira Annas födelsedag. Emelie och Louise var där redan så först vart vi bjudna på tacos och sedan körde vi lite lekar och drog sedan ner på krogen och dansa en massa. Tack Anna för en jätte rolig kväll!! :) Åkte sedan hem till Avesta där vid 3 tiden när krogen stängde, så när jag var hemma och innan jag kom i säng så var kl. 5, shit jag börjar bli för gammal för sånt där ;)
 
Och nu är det söndag och sista lediga dagen. Har kört hem tjejerna idag, var till gymmet och körde ett gympass så helt slut i kroppen nu. Hem sedan och hämta Mattias så drog vi och veckohandla.
Hem och gjorde lite mat och nu blir det snart Johan Falk. Sen godnatt!
 
Körde ett pass cxworx på gymmet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0