Ledig dag

I tisdags innan vi drog till Enoksson så var vi till Krylbo IP där mina småsyskon hade spelning med sitt band. Super duktiga var dom! :) <3 Vart lite bråttom sen så vi drog vidare direkt efter de till Enoksson, som sagt hade en toppen kväll med mina vänner!


Sen på onsdagen så körde vi Anna till tågstationen och släppte av Stefan. Sen åkte vi till mamma och fira min lillasyster som vart 5 år. Stor grattis till mitt lilla busfrö! Hon fick ett par leggins och en tröja av oss. Kom sedan hem mot kvällen och då avslutade vi vår lediga dag med en till dokumentärfilm om personer som lever inne i sina datorspel. Typ som The sims men detta är bara online, helt sjukt de också.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0