Måndag igen

Då var det måndag igen och en ny vecka. Efter jobbet åkte jag hem och  fixade lite korvstroganoff, som jag längtat!! Åh, så gott det är! Sen ringde Moa och ville ses, så vara bara att slänga i sig maten och åka ner till stan där vi tog en fika på corner. Vart kvar där nån timme och åkte sedan hem och nu slappar jag framför tv:n. Inte mycket mer intressant har hänt idag. Blir galen på min dator som håller på att pajja. Den låter jätte konstigt ibland och hänger dig. Måste kanske lämna in den igen om det fortsätter. Skit produkter!
 
Kortet längst ner till vänster är från när Jessica färga mina ögonbryn, haha och där är färgen i men det ser inte ut så nu ;) haha! Vart som sagt inte så stor skillnad sedan tidigare, men ska köra på en mörkar nästa gång. Men tänkte iaf jag skulle bjudna på lite blandade kort från senast.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0